Det verkar som att du använder en gammal webbläsare, det kan göra att allt inte fungerar eller ser ut som det borde.

Mössa acg beanie 3 in 1 svart-vit

300 kr
Storlek: One Size
Säljs av: NK SPORT.
Information om din leverans

LEVERANSSÄTT OCH LEVERANSTIDER.

Leveranstiden varierar mellan 0 – 4 vardagar beroende på när du beställer och var du bor samt vilket leveranssätt du väljer i kassan på nk.se. NK erbjuder 3 leveranssätt:

HÄMTA I VARUHUS STOCKHOLM ELLER GÖTEBORG.

Leveranstiden är 0 – 3 dagar.

HÄMTA I VARUHUS STOCKHOLM.

Vid beställning före kl. 11.00 finns onlineköpet att hämta samma dag (efter 15.00). Vid beställning efter kl. 11.00 kan hämta sitt onlineköp nästkommande dag.

HÄMTA I VARUHUS GÖTEBORG.

Vid beställning före kl. 11.00 på vardagar finns onlineköpet att hämta nästkommande vardag. Vid beställning övriga tider är leveranstid upp till 3 dagar.
Din onlinebeställning som skickas från NK kan levereras till ett av våra varuhus i Stockholm eller Göteborg. När du väljer detta leveranssätt betalar du ingen fraktkostnad och du kan enkelt och smidigt hämta upp din onlinebeställning. Avisering sker till din angivna e-postadress och/eller sms till angivet mobilnummer när din beställning är klar för upphämtning. Du behöver ta med dig ditt ordernummer och ID-handling vid upphämtning av din onlinebeställning. Du har sedan 14 dagar på dig att hämta din försändelse.
Vid upphämtning i varuhus måste de fyra sista siffrorna i kollinumret uppges (dessa anges i din avisering) samt legitimation kunna visas. Vid bud ska både budets och beställarens legitimation uppvisas.
Påminnelser skickas ut via sms.

HEMLEVERANS.

Leveranstiden är 0 – 2 vardagar.

Storstockholm (postnummer 10-19) och Uppsala (postnummer 74-75 )
Samma dag vid beställning före kl. 11.00.
Nästa dag vid beställning efter kl. 11.00.

Övriga Sverige (alla postnr exkl. ovan):
Leveranstid: 1 – 2 vardagar.

På nk.se erbjuder vi hemleverans med Best transport. Hemleverans innebär leverans hem till din dörr på kvällstid mellan klockan 18-22 till den adress som angivits i beställningen. Du kommer få en föreslagen leveransdag när din beställning är på väg.

När din leverans är på väg kommer Best transport kontakta dig via sms innehållande en länk. I denna länk kan du byta föreslagen leveransdag (senast kl 15.00 föreslagen leveransdag) samt ange eventuell portkod och övriga kommentarer för att underlätta för din leverans.

Vid leverans kommer din signatur att behövas som bekräftelse på att försändelsen är mottagen. Det går dock genom kontakt med transportören, välja utkörning utan kvittens, d.v.s. ingen behöver då vara hemma för att ta emot beställningen. Vid sådant egenvalt förfarande ansvarar inte AB Nordiska Kompaniet för ev. försändelser som försvinner utan ansvaret ligger då helt och hållet på dig som kund.
Om ingen kan ta emot beställningen vid leverans trots upprepade försök returneras beställningen tillbaka till NK.

OMBUDSLEVERANS.

Leveranstiden är 1 – 4 vardagar.
Din onlinebeställning kan också levereras för uthämtning hos ditt närmaste PostNord utlämningsställe. Avisering sker till din angivna e-postadress och/eller sms till angivet mobilnummer när din beställning är klar för upphämtning. Vid upphämtning ska en sifferkod uppges, vilken anges i sms-aviseringen, samt legitimation skall uppvisas. Påminnelse sker via sms och/eller e-post. Försändelsen behöver hämtas senast 14 dagar efter att leveransen har kommit till utlämningsstället. Efter det skickas försändelsen tillbaka till NK från utlämningsstället.

SPÅRNING.

Du har möjlighet att följa din onlinebeställning via den spårningslänken som finns i den leveransbekräftelse som du får när onlinebeställningen är på väg till dig. Om du var inloggad eller skapade ett användarkonto när du la din order så kan du även spåra din order via Mina sidor.

ÖVRIGT.

NK förbehåller sig rätten att ändra leveranssätt om det skulle visa sig att det valda leveranssättet inte är möjligt för aktuell beställning. Givetvis debiteras inget extra för detta.
Om du har en ny adress eller eftersändning av din post är du själv ansvarig för att dina kunduppgifter uppdateras när du lägger din beställning.
Under realisationsperioder och högtider kan vi ha något längre leveranstider.

RETUR I VARUHUS.

Retur av produkter som köpts på nk.se kan returneras på våra varuhus hos NK Kundservice i Parkaden Stockholm eller NK Kundservice, nedre plan Göteborg.
Du behöver ange ditt ordernummer och visa upp ditt kvitto som du mottagit av oss via e-post. Det går bra att skriva ut kvittot och ta med till varuhuset för retur eller att visa upp kvittot i mobilen.
Återbetalning sker inom 14 dagar till samma betalsätt som du använde vid beställningstillfället.

RETUR VIA OMBUD.

Retur av produkter köpta på nk.se, kan även göras med post via valfritt PostNord utlämningsställe. Kom då ihåg att fylla i retursedeln och bifoga den med returförsändelsen.
Retursedel och förbetald returetikett medföljer originalförsändelsen. Om du inte har kvar returetiketten, kontakta kundservice via kundservice@nk.se för beställning av en ny etikett.
Var noga med att produkterna är väl emballerade så att dessa inte riskerar att skadas gå i transporten. För mer information om hur returer skall hanteras läs vår returpolicy här. (infoga länk)
Om du returnerar varor via post sker återbetalningen för de returnerade varorna med samma betalsätt som du använde vid beställningstillfället. För frågor om återbetalning är du välkommen att kontakta kundservice via kundservice@nk.se.
Har du köpt dina varor med Klarna faktura och ännu inte har betalat för beställningen ska returen synas i saldot på ditt Klarna konto inom 14 dagar efter det att vi har fått din retur. Om du inte kan se returen på ditt konto inom 14 dagar kan du kontakta kundservice via kundservice@nk.se.

FRAKTKOSTNADER.

  Ej medlem Vit Svart
Hämta i varuhus Gbg  Gratis Gratis Gratis
Hämta i varuhus Sthlm Gratis Gratis Gratis
Hemleverans 99 59 39*
Postombud 59 39 29*
Returer Gratis Gratis Gratis

*Fritt över 1 500 kr för dig med Svart Nyckelkort. 

Rekommendationer